O societate bazata pe rautate si inselatorie...

luni, 19 septembrie 2011 0 comentarii
   


  Va salut din nou pe toti cei care imi urmariti postarile. Acest articol impreuna cu titlul sau incearca sa surprinda un pic din atmosfera societatii noastre romanesti ( cea in care ne miscam si ne desfasuram fiecare, vremelnicele activitati ).
    Nu stiu daca cineva din cei care citesc postarea aceasta, a stat sa analizeze in ultima vreme societatea in care ne miscam. Nici eu nu intentionat sa fac asta pana nu am avut ceva probleme de rezolvat si a trebuit sa ma izbesc de anumite persoane. Dupa ce am privit problema din toate unghiurile pot afirma cu certitudine ca integritatea este pe cale de disparitie, iar inselatoria se dezvolta la cote inalte. Nici nu ne putem da seama cat s-a degradat societatea noastra in ultimii ani. Intr-una din zilele astea, am mers la piata si am stat un pic meditand la tot ce se intampla acolo. In spatele la toate zgomotele si toate zbaterile vanzatorilor aparent nevinovate se aflau inselatoria si minciuna, iar la fiecare cantar se furau cativa lei. Acum nu vreau sa generalizez, am dat un exemplu banal, nu vreau sa vizez in mod special o anumita tagma de oameni. Deasemenea, nu acei 2-3 lei ( poate chiar mai putin ) ma framanta pe mine, ci nonsalanta si indiferenta fata de persoanele pagubite aceste fenomene transformandu-se in normalitati cotidiene, care nu mai ridica absolut nici un semn de intrebare.
       Am ales sa va las pe fiecare sa va construiti concluzia, dar la final ridic o singura provocare care sper eu sa ne ajute pentru a lua o decizie un legatura cu subiectul amintit :




             Daca in aceasta societate degradata nu mai exista integritate, iar inselatoria a pus stapanire pe marea masa, nu credeti ca ar fi timpul ca macar noi cei care am primit un advertisment prin acest post sa ne schimbam si sa cultivam cinstea si corectitudinea?


                                                             

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

©Copyright 2011 Adriel Blog | TNB